Saturday, July 14, 2007

Leav'g · Me

The God sent you to me
when i least expected
I should be grateful
for His Kindess and Blessing
and for your love and affection
since,
as I always said:
I never deserve all these in the first place..

Everything faded out
when i least expected, too.
Is it only a transition
or is it the end?
I dare not go through it

Maybe this song,
says everything.
For everyone who's alone at this moment,
Here's my favourite "Leaving Me", by Momoko:

你讓我的懂事 變成一種幼稚
你讓我的驕傲 覺得很無知
你讓我的朋友 關心我的生活
你讓我的軟弱 陪伴你的自由

離開我 你會不會好一點
離開你 什麼事都難一點
車來了 坐上你的明天
車走了 我還站在路邊

離開我 你會不會好一點
離開你 什麼事都難一點
風來了 雲就會少一點
你走了 我住在雨裡面

5 comments:

  1. 如果开始质疑离开是不是一个更好的选择,那就离开吧,能够放手,也是一种自由。

    ReplyDelete
  2. 親愛的Lynn:

    哇,名主持人竟然到訪寒舍
    歡迎歡迎
    任何招呼不周請見諒 :)

    學習着放手
    畢竟感情不是皮球
    不高興時就丟得遠遠的
    高興時又把它檢回來
    緩緩地
    我在張開着雙手...

    ReplyDelete
  3. 你太客气啦!

    爱情,原本就自由。。。把两个人系在一起的,绝对不是双手。

    这是他教我的。。。

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:23 AM

    *hugz*

    ReplyDelete
  5. Dear Angela,

    *Hugz Hugz back*
    hehe
    dun worry la,
    i'll be fine :)

    ReplyDelete